Antwerp Port Shuttle vraagt klanten zelf meer containers te bundelen

Nieuws, Mensen
Koen Heinen

In een rondschrijven aan zijn klanten wijst APS erop dat de impact van de minimum call size op het werk als vlet operator die containers binnen de haven vervoert, enorm is. “Dit is anders werken dan we gewend zijn. De klanten zijn er blijkbaar nog niet op ingesteld. Daarom moeten we goed communiceren naar de klanten”, zegt Diederik Jan Antvelink van APS.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
DOCENT
DOCENT 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Antwerp Port Shuttle vraagt klanten zelf meer containers te bundelen – Flows

Antwerp Port Shuttle vraagt klanten zelf meer containers te bundelen

Nieuws, Mensen
Koen Heinen

In een rondschrijven aan zijn klanten wijst APS erop dat de impact van de minimum call size op het werk als vlet operator die containers binnen de haven vervoert, enorm is. “Dit is anders werken dan we gewend zijn. De klanten zijn er blijkbaar nog niet op ingesteld. Daarom moeten we goed communiceren naar de klanten”, zegt Diederik Jan Antvelink van APS.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login