2018: jaar van kentering voor rentabiliteit Belgisch wegvervoer

Nieuws, Mensen
Philippe Van Dooren

In 2015 heeft UPTR voor het eerst BDO belast met een grondige studie van de financiële gezondheid van de transportsector. Die analyseerde de resultaten van ongeveer 6.000 transportondernemingen op basis van de balansen neergelegd bij de Nationale Bank van België. Sindsdien werd de oefening jaarlijks herhaald. De cijfers voor 2017 werden zopas door de transporteursvereniging bekendgemaakt. “En ze ogen niet goed. Ondanks de verbeterde conjunctuur en de hogere omzetten verminderde in 2017 de rentabiliteit van transportondernemingen”, zegt Michael Reul, secretaris-generaal van UPTR.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
DOCENT
DOCENT 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
2018: jaar van kentering voor rentabiliteit Belgisch wegvervoer – Flows

2018: jaar van kentering voor rentabiliteit Belgisch wegvervoer

Nieuws, Mensen
Philippe Van Dooren

In 2015 heeft UPTR voor het eerst BDO belast met een grondige studie van de financiële gezondheid van de transportsector. Die analyseerde de resultaten van ongeveer 6.000 transportondernemingen op basis van de balansen neergelegd bij de Nationale Bank van België. Sindsdien werd de oefening jaarlijks herhaald. De cijfers voor 2017 werden zopas door de transporteursvereniging bekendgemaakt. “En ze ogen niet goed. Ondanks de verbeterde conjunctuur en de hogere omzetten verminderde in 2017 de rentabiliteit van transportondernemingen”, zegt Michael Reul, secretaris-generaal van UPTR.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login