Vervoerder blijft bezorgd om concurrentiepositie door kilometerheffing

Nieuws, Douane
Philippe Van Dooren

Sinds de invoering van de kilometerheffing in april 2016 houdt het Instituut Transport en Logistiek België (ITLB) elk kwartaal een enquête over de impact op de concurrentiepositie van de Belgische wegvervoerders. Uit de cijfers voor het vierde kwartaal van vorig jaar blijkt dat 43,5% van hen de heffing integraal kan doorrekenen voor de trajecten met lading. Dat is bijna 5% minder dan het kwartaal ervoor, maar nog steeds 8% meer dan juist na de invoering van de taks.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Vervoerder blijft bezorgd om concurrentiepositie door kilometerheffing – Flows

Vervoerder blijft bezorgd om concurrentiepositie door kilometerheffing

Nieuws, Douane
Philippe Van Dooren

Sinds de invoering van de kilometerheffing in april 2016 houdt het Instituut Transport en Logistiek België (ITLB) elk kwartaal een enquête over de impact op de concurrentiepositie van de Belgische wegvervoerders. Uit de cijfers voor het vierde kwartaal van vorig jaar blijkt dat 43,5% van hen de heffing integraal kan doorrekenen voor de trajecten met lading. Dat is bijna 5% minder dan het kwartaal ervoor, maar nog steeds 8% meer dan juist na de invoering van de taks.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login