Niet alle carriers willen de grootste containerreuzen

Nieuws, Douane
Stefan Verberckmoes

Het vijftiende ‘Freight Forwarders Forum’ dat deze keer in Antwerpen werd gehouden, had dit jaar een maritieme insteek: “Moving the maritime supply chain forward”. Net als op het event Container Trends 2016 dat Flows een week eerder organiseerde, werd aandacht besteed aan de gevolgen van de inzet van ultra large container ships (ulcs) op de volledige logistieke keten.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Niet alle carriers willen de grootste containerreuzen – Flows

Niet alle carriers willen de grootste containerreuzen

Nieuws, Douane
Stefan Verberckmoes

Het vijftiende ‘Freight Forwarders Forum’ dat deze keer in Antwerpen werd gehouden, had dit jaar een maritieme insteek: “Moving the maritime supply chain forward”. Net als op het event Container Trends 2016 dat Flows een week eerder organiseerde, werd aandacht besteed aan de gevolgen van de inzet van ultra large container ships (ulcs) op de volledige logistieke keten.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login