DP World investeert fors in Hyperloop One (+ foto’s)

Nieuws, Douane
Philippe Van Dooren

Het buizensysteem van Hyperloop moet mensen en vracht tegen hoge snelheid in cilindervormige capsules vervoeren. Deze zouden dankzij magneten als het ware zweven. Doordat het buizensysteem bijna vacuum is getrokken, is er zo goed als geen weerstand. Hierdoor kunnen snelheden tot 1.200 kilometer per uur gehaald worden. In eerste instantie zouden goederen vervoerd worden – mogelijk al tegen 2019 – en dan pas reizigers.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
DP World investeert fors in Hyperloop One (+ foto’s) – Flows

DP World investeert fors in Hyperloop One (+ foto’s)

Nieuws, Douane
Philippe Van Dooren

Het buizensysteem van Hyperloop moet mensen en vracht tegen hoge snelheid in cilindervormige capsules vervoeren. Deze zouden dankzij magneten als het ware zweven. Doordat het buizensysteem bijna vacuum is getrokken, is er zo goed als geen weerstand. Hierdoor kunnen snelheden tot 1.200 kilometer per uur gehaald worden. In eerste instantie zouden goederen vervoerd worden – mogelijk al tegen 2019 – en dan pas reizigers.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login