Zuid-Koreaanse redersfusie behoort tot de mogelijkheden

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes

Momenteel is van een samengaan van de twee grootste Zuid-Koreaanse carriers echter helemaal nog geen sprake. Beide rederijen moeten volgens voorzitter Lim Jong-ryong eerst financieel orde op zaken stellen om te kunnen overleven. Pas wanneer dat gebeurd is, kan eventueel over een fusie nagedacht worden en is dat ‘één van de mogelijkheden’..

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Zuid-Koreaanse redersfusie behoort tot de mogelijkheden – Flows

Zuid-Koreaanse redersfusie behoort tot de mogelijkheden

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes

Momenteel is van een samengaan van de twee grootste Zuid-Koreaanse carriers echter helemaal nog geen sprake. Beide rederijen moeten volgens voorzitter Lim Jong-ryong eerst financieel orde op zaken stellen om te kunnen overleven. Pas wanneer dat gebeurd is, kan eventueel over een fusie nagedacht worden en is dat ‘één van de mogelijkheden’..

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login