Zuid-Koreaanse rederijen richten nieuwe alliantie op

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes

De bijkomende capaciteit is nodig omdat de dagen van Hanjin Shipping steeds meer geteld lijken te zijn. Sinds de rederij op 31 augustus bescherming tegen schuldeisers vroeg, zijn de vaarschema’s helemaal verstoord omdat het gros van de schepen voor anker is gegaan..

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Zuid-Koreaanse rederijen richten nieuwe alliantie op – Flows

Zuid-Koreaanse rederijen richten nieuwe alliantie op

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes

De bijkomende capaciteit is nodig omdat de dagen van Hanjin Shipping steeds meer geteld lijken te zijn. Sinds de rederij op 31 augustus bescherming tegen schuldeisers vroeg, zijn de vaarschema’s helemaal verstoord omdat het gros van de schepen voor anker is gegaan..

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login