Tariefverhoging in China was geen aprilvis

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes

Het was de bedoeling van de meeste rederijen om hun tarieven tussen Shanghai en Europa met 400 tot 500 dollar per teu te verhogen. Volgens de World Container Index was het gemiddelde tarief tussen Shanghai en Rotterdam vorige donderdag al met 298 dollar gestegen van 313 naar 611 dollar per 40’ container. Dat tarief komt in de buurt van de huidige eastbound prijzen, die volgens deze index momenteel 621 dollar/feu bedragen.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Tariefverhoging in China was geen aprilvis – Flows

Tariefverhoging in China was geen aprilvis

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes

Het was de bedoeling van de meeste rederijen om hun tarieven tussen Shanghai en Europa met 400 tot 500 dollar per teu te verhogen. Volgens de World Container Index was het gemiddelde tarief tussen Shanghai en Rotterdam vorige donderdag al met 298 dollar gestegen van 313 naar 611 dollar per 40’ container. Dat tarief komt in de buurt van de huidige eastbound prijzen, die volgens deze index momenteel 621 dollar/feu bedragen.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login