Switch naar laagzwavelige brandstof droeg bij tot ferryongeval
Er waren al vaker meldingen van ongevallen die minstens voor een deel veroorzaakt werden door motoren die gingen sputteren nadat het schip voor zijn aandrijving was overgeschakeld op laagzwavelige brandstof. De Marine Accident Investigation Branch (MAIB), de dienst die zich in het Verenigd Koninkrijk over scheepsongevallen buigt, voegt in een pas verschenen rapport een naam toe aan dat lijstje.
Dit artikel is exclusief voor abonnees.
Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.
PARTICULIER
€325,00€294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs €171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
€348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.