Rederijen hebben geen tijd voor scrubberinstallaties

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes
De 'MSC Anchorage' (8.762 teu) ter hoogte van Doel
De ‘MSC Anchorage’ (8.762 teu) ter hoogte van Doel © Stefan Verberckmoes

In de eerste helft van 2021 is het aantal schepen dat met scrubbers is uitgerust, met slechts 85 eenheden gestegen. Door de hogere olieprijzen is een retrofit financieel weer interessanter geworden, maar de carriers laten hun schepen liever renderen.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Rederijen hebben geen tijd voor scrubberinstallaties – Flows

Rederijen hebben geen tijd voor scrubberinstallaties

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes
De 'MSC Anchorage' (8.762 teu) ter hoogte van Doel
De ‘MSC Anchorage’ (8.762 teu) ter hoogte van Doel © Stefan Verberckmoes

In de eerste helft van 2021 is het aantal schepen dat met scrubbers is uitgerust, met slechts 85 eenheden gestegen. Door de hogere olieprijzen is een retrofit financieel weer interessanter geworden, maar de carriers laten hun schepen liever renderen.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login