Rationalisaties helpen alleen op ‘overzichtelijke’ routes

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes

Dat rationalisaties tot marktherstel kunnen leiden, werd al eerder bewezen in de trade tussen het Verre Oosten en de oostkust van Zuid-Amerika, waar de tarieven op de spotmarkt voor een 40’ container tussen Shanghai en Santos op een bepaald moment tot amper 200 dollar all-in waren gezakt.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Rationalisaties helpen alleen op ‘overzichtelijke’ routes – Flows

Rationalisaties helpen alleen op ‘overzichtelijke’ routes

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes

Dat rationalisaties tot marktherstel kunnen leiden, werd al eerder bewezen in de trade tussen het Verre Oosten en de oostkust van Zuid-Amerika, waar de tarieven op de spotmarkt voor een 40’ container tussen Shanghai en Santos op een bepaald moment tot amper 200 dollar all-in waren gezakt.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login