Proces-verbaal moest kapitein CSCL Jupiter ‘overtuigen’

Nieuws, Scheepvaart
Bart Timperman

“De scheepvaartpolitie moest inderdaad aan boord gaan om proces-verbaal op te stellen”, bevestigt administrateur-generaal Jacques D’Havé van het Agentschap voor Maritieme Dienstverlening & Kust. “Dat is een hoogst uitzonderlijke procedure. Met het opstellen van een proces-verbaal wordt de kapitein opgelegd om de verkeersaanwijzingen van de GNA (Gemeenschappelijke Nautische Autoriteit) op te volgen. Dat op een Nederlandse site gemeld wordt dat er met arrestatie werd gedreigd, is vermoedelijk een foute interpretatie van de aanwezigheid van de scheepvaartpolitie.”

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Proces-verbaal moest kapitein CSCL Jupiter ‘overtuigen’ – Flows

Proces-verbaal moest kapitein CSCL Jupiter ‘overtuigen’

Nieuws, Scheepvaart
Bart Timperman

“De scheepvaartpolitie moest inderdaad aan boord gaan om proces-verbaal op te stellen”, bevestigt administrateur-generaal Jacques D’Havé van het Agentschap voor Maritieme Dienstverlening & Kust. “Dat is een hoogst uitzonderlijke procedure. Met het opstellen van een proces-verbaal wordt de kapitein opgelegd om de verkeersaanwijzingen van de GNA (Gemeenschappelijke Nautische Autoriteit) op te volgen. Dat op een Nederlandse site gemeld wordt dat er met arrestatie werd gedreigd, is vermoedelijk een foute interpretatie van de aanwezigheid van de scheepvaartpolitie.”

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login