Opstart ONE Belgium: gevolgen personeel onduidelijk

Nieuws, Scheepvaart
Michiel Leen

ONE schoot op 1 februari uit de startblokken en accepteert sindsdien boekingen voor verschepingen begin april. Intussen wordt achter de schermen nog druk gewerkt aan het uitbouwen van de ONE-werking in België. Wat dat betekent voor het personeel dat vandaag werkt voor “K” Line, NYK en MOL, is nog koffiedik kijken. Tom Verbeke, general manager bij “K” Line Europe Ltd, overziet de transitie. Veel kan hij nog niet kwijt vanwege een non-disclosure-overeenkomst. “We willen alle activiteiten van ONE op één locatie bundelen”, klinkt het. “We brengen alle containerbusiness samen van MOL, NYK en “K” Line. De auto-activiteiten van “K” Line zijn nog een verhaal apart.”

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Opstart ONE Belgium: gevolgen personeel onduidelijk – Flows

Opstart ONE Belgium: gevolgen personeel onduidelijk

Nieuws, Scheepvaart
Michiel Leen

ONE schoot op 1 februari uit de startblokken en accepteert sindsdien boekingen voor verschepingen begin april. Intussen wordt achter de schermen nog druk gewerkt aan het uitbouwen van de ONE-werking in België. Wat dat betekent voor het personeel dat vandaag werkt voor “K” Line, NYK en MOL, is nog koffiedik kijken. Tom Verbeke, general manager bij “K” Line Europe Ltd, overziet de transitie. Veel kan hij nog niet kwijt vanwege een non-disclosure-overeenkomst. “We willen alle activiteiten van ONE op één locatie bundelen”, klinkt het. “We brengen alle containerbusiness samen van MOL, NYK en “K” Line. De auto-activiteiten van “K” Line zijn nog een verhaal apart.”

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login