Ocean Three wijzigt Europese rotatie

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes

Net als de AEX1/AEC1/FAL8-dienst zal Rotterdam een dubbele call krijgen als eerste Noord-Europese loshaven en laatste laadhaven. Antwerpen dat nu nog de voor Le Havre de voorlaatste laadhaven is, wordt vanaf de aanloop van de ‘Umm Salal’ die op 16 januari bij Antwerp Gateway verwacht wordt, de tweede loshaven voor lading uit Ningbo, Shanghai, Yantian en Port Kelang.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Ocean Three wijzigt Europese rotatie – Flows

Ocean Three wijzigt Europese rotatie

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes

Net als de AEX1/AEC1/FAL8-dienst zal Rotterdam een dubbele call krijgen als eerste Noord-Europese loshaven en laatste laadhaven. Antwerpen dat nu nog de voor Le Havre de voorlaatste laadhaven is, wordt vanaf de aanloop van de ‘Umm Salal’ die op 16 januari bij Antwerp Gateway verwacht wordt, de tweede loshaven voor lading uit Ningbo, Shanghai, Yantian en Port Kelang.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login