Nieuwe communicatiestijl bij MSC

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes

Diego’s vader en oprichter van MSC, Gianluigi Aponte, hield de pers liefst zoveel mogelijk op afstand. Hij trad in principe alleen in de spotlights tijdens de grootse doopplechtigheden van zijn cruiseschepen, waar Sophia Loren steevast als doopmeter aan zijn zijde verscheen (tweede foto).

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Nieuwe communicatiestijl bij MSC – Flows

Nieuwe communicatiestijl bij MSC

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes

Diego’s vader en oprichter van MSC, Gianluigi Aponte, hield de pers liefst zoveel mogelijk op afstand. Hij trad in principe alleen in de spotlights tijdens de grootse doopplechtigheden van zijn cruiseschepen, waar Sophia Loren steevast als doopmeter aan zijn zijde verscheen (tweede foto).

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login