MSC hevelt alle grootste schepen over naar ‘Antwerpse’ dienst

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes

De Zwitserse rederij heeft al elf ‘megamax 24’-schepen in de vaart die 400 meter lang zijn en bovendeks 24 containers in de breedte laden. Er zijn er ook nog vijf in aanbouw die tussen januari en augustus volgend jaar in de vaart zullen komen. Van al die schepen werden tot nu toe alleen de ‘MSC Isabella’ en de ‘MSC Febe’ ingeschakeld in de AE2/Swan Service tussen het Verre Oosten en Noord-Europa van het 2M Vessel Sharing Agreement van Maersk en MSC.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
MSC hevelt alle grootste schepen over naar ‘Antwerpse’ dienst – Flows

MSC hevelt alle grootste schepen over naar ‘Antwerpse’ dienst

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes

De Zwitserse rederij heeft al elf ‘megamax 24’-schepen in de vaart die 400 meter lang zijn en bovendeks 24 containers in de breedte laden. Er zijn er ook nog vijf in aanbouw die tussen januari en augustus volgend jaar in de vaart zullen komen. Van al die schepen werden tot nu toe alleen de ‘MSC Isabella’ en de ‘MSC Febe’ ingeschakeld in de AE2/Swan Service tussen het Verre Oosten en Noord-Europa van het 2M Vessel Sharing Agreement van Maersk en MSC.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login