Maersk wil in 2023 eerste klein containerschip (2.000 teu) op methanol

Nieuws, Scheepvaart
Julie Desmet

De Deense containerrederij Maersk wil zijn eerste koolstofneutrale lijnschip in 2023 in de vaart hebben. Een feederschip met een capaciteit van 2.000 teu zal op duurzame methanol worden ingezet in een van Maersks intraregionale netwerken.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Maersk wil in 2023 eerste klein containerschip (2.000 teu) op methanol – Flows

Maersk wil in 2023 eerste klein containerschip (2.000 teu) op methanol

Nieuws, Scheepvaart
Julie Desmet

De Deense containerrederij Maersk wil zijn eerste koolstofneutrale lijnschip in 2023 in de vaart hebben. Een feederschip met een capaciteit van 2.000 teu zal op duurzame methanol worden ingezet in een van Maersks intraregionale netwerken.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login