Maersk investeert 263 miljoen dollar in ‘dwaas’ systeem

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes

Scrubbers laten rederijen toe om de traditionele zware bunkerolie te blijven gebruiken na 1 januari 2020, het moment waarop de zwavelnormen strenger worden. De scrubber zal dan de zwaveldeeltjes uit de uitlaatgassen wassen. In een interview met het Deense ShippingWatch noemde Skou die manier van werken nog ‘foolish’, wat letterlijk vertaald ‘dwaas’ betekent.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Maersk investeert 263 miljoen dollar in ‘dwaas’ systeem – Flows

Maersk investeert 263 miljoen dollar in ‘dwaas’ systeem

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes

Scrubbers laten rederijen toe om de traditionele zware bunkerolie te blijven gebruiken na 1 januari 2020, het moment waarop de zwavelnormen strenger worden. De scrubber zal dan de zwaveldeeltjes uit de uitlaatgassen wassen. In een interview met het Deense ShippingWatch noemde Skou die manier van werken nog ‘foolish’, wat letterlijk vertaald ‘dwaas’ betekent.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login