Laatste schip van SeaFrance weer aan de slag

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes

Eurotunnel had deze freighter uit 1987 die uit het faillissement van SeaFrance werd overgenomen, graag zelf willen inzetten voor een vrachtdienst tussen Calais en Dover. De Britse autoriteiten weigerden dat echter omdat de exploitant van de Kanaaltunnel met een maritieme dienst erbij een te dominante marktspeler zou worden.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Laatste schip van SeaFrance weer aan de slag – Flows

Laatste schip van SeaFrance weer aan de slag

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes

Eurotunnel had deze freighter uit 1987 die uit het faillissement van SeaFrance werd overgenomen, graag zelf willen inzetten voor een vrachtdienst tussen Calais en Dover. De Britse autoriteiten weigerden dat echter omdat de exploitant van de Kanaaltunnel met een maritieme dienst erbij een te dominante marktspeler zou worden.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login