Jan De Nul kiest voor nabehandelingssysteem in plaats van LNG

Nieuws, Scheepvaart
Koen Heinen

De nieuwe sleephopperzuiger heeft een beuninhoud van 6.000 m³. De Nul heeft een optie voor een zusterschip en heeft nog een order lopen voor drie hopperzuigers met een beuninhoud van 3.500 m³. Alle nieuwe schepen worden uitgerust met het nabehandelingssysteem voor de uitlaatgassen. Dat zorgt ervoor dat de emissies lager zijn of gelijk aan deze van LNG dual fuel motoren, zonder de schadelijke uitstoot van methaan die er bij LNG-technologie nog wel is. Volgens de baggeraar voldoen de schepen daarmee aan de strengste toekomstige Europese emissienormen en zet de groep hiermee een trend in de baggersector.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Jan De Nul kiest voor nabehandelingssysteem in plaats van LNG – Flows

Jan De Nul kiest voor nabehandelingssysteem in plaats van LNG

Nieuws, Scheepvaart
Koen Heinen

De nieuwe sleephopperzuiger heeft een beuninhoud van 6.000 m³. De Nul heeft een optie voor een zusterschip en heeft nog een order lopen voor drie hopperzuigers met een beuninhoud van 3.500 m³. Alle nieuwe schepen worden uitgerust met het nabehandelingssysteem voor de uitlaatgassen. Dat zorgt ervoor dat de emissies lager zijn of gelijk aan deze van LNG dual fuel motoren, zonder de schadelijke uitstoot van methaan die er bij LNG-technologie nog wel is. Volgens de baggeraar voldoen de schepen daarmee aan de strengste toekomstige Europese emissienormen en zet de groep hiermee een trend in de baggersector.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login