HMM wordt partner, maar geen lid van 2M

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes

De drie carriers hebben onderling een aantal slotakkoorden voor de oostwest-routes gesloten, waarbij HMM zowel slots zal kopen als uitwisselen. Tegelijkertijd werd ook afgesproken dat de charters van een aantal schepen die de Zuid-Koreaanse rederij momenteel huurt, in de toekomst door Maersk Line of MSC worden overgenomen. De vloot van de Koreaanse partner zal dus krimpen.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
HMM wordt partner, maar geen lid van 2M – Flows

HMM wordt partner, maar geen lid van 2M

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes

De drie carriers hebben onderling een aantal slotakkoorden voor de oostwest-routes gesloten, waarbij HMM zowel slots zal kopen als uitwisselen. Tegelijkertijd werd ook afgesproken dat de charters van een aantal schepen die de Zuid-Koreaanse rederij momenteel huurt, in de toekomst door Maersk Line of MSC worden overgenomen. De vloot van de Koreaanse partner zal dus krimpen.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login