Hinterlandtransport North Sea Port 54% via binnenvaart

Nieuws, Scheepvaart
Roel Jacobus

North Sea Port stelt vast dat de bedrijven in het havengebied voor 54% de binnenvaart gebruiken voor vervoer met het achterland. Voor 30% worden vrachtwagens gebruikt en het spoor heeft een aandeel van 9%. Het overbrengen van lading van een schip op een ander schip of vervoersmodus – transhipment – is goed voor 7%. Uit de jaarcijfers was al gebleken dat vorig jaar binnenschepen in Gent, Terneuzen en Vlissingen in totaal 58 miljoen ton goederen kwamen lossen.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Hinterlandtransport North Sea Port 54% via binnenvaart – Flows

Hinterlandtransport North Sea Port 54% via binnenvaart

Nieuws, Scheepvaart
Roel Jacobus

North Sea Port stelt vast dat de bedrijven in het havengebied voor 54% de binnenvaart gebruiken voor vervoer met het achterland. Voor 30% worden vrachtwagens gebruikt en het spoor heeft een aandeel van 9%. Het overbrengen van lading van een schip op een ander schip of vervoersmodus – transhipment – is goed voor 7%. Uit de jaarcijfers was al gebleken dat vorig jaar binnenschepen in Gent, Terneuzen en Vlissingen in totaal 58 miljoen ton goederen kwamen lossen.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login