Havenarbeiders Zeebrugge weigeren ‘Gran Canaria Car’ te lossen

Nieuws, Scheepvaart
Roel Jacobus

Vanmorgen werd op de terminal van CLdN aan het Brittanniadok in Zeebrugge voor de tweede keer in een week tijd vastgesteld dat de bemanning van de ‘Gran Canaria Car’ al een gedeelte van de lading had losgemaakt. “Bij aankomst zagen de havenarbeiders dat al een 30-tal high & heavy-eenheden waren ‘losgesmeten’. Nochtans mag om veiligheidsredenen lashing & securing in de Belgische havens uitsluitend door opgeleide en erkende havenarbeiders gebeuren”, zegt Michael Voet, secretaris Zeebrugge van ACV-Transcom.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Havenarbeiders Zeebrugge weigeren ‘Gran Canaria Car’ te lossen – Flows

Havenarbeiders Zeebrugge weigeren ‘Gran Canaria Car’ te lossen

Nieuws, Scheepvaart
Roel Jacobus

Vanmorgen werd op de terminal van CLdN aan het Brittanniadok in Zeebrugge voor de tweede keer in een week tijd vastgesteld dat de bemanning van de ‘Gran Canaria Car’ al een gedeelte van de lading had losgemaakt. “Bij aankomst zagen de havenarbeiders dat al een 30-tal high & heavy-eenheden waren ‘losgesmeten’. Nochtans mag om veiligheidsredenen lashing & securing in de Belgische havens uitsluitend door opgeleide en erkende havenarbeiders gebeuren”, zegt Michael Voet, secretaris Zeebrugge van ACV-Transcom.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login