Handelsoorlog tussen China en VS begint lijnvaart pijn te doen

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes

De volumedaling van ruim 8% komt niet onverwacht omdat Amerikaanse importeurs eind vorig jaar hun magazijnen met Chinese producten hebben volgestouwd. De voorraden werden maximaal aangevuld vóór de invoerheffingen zouden stijgen. De Chinese containeruitvoer naar de VS steeg in het laatste kwartaal van 2018 met een spectaculaire 19,1%.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Handelsoorlog tussen China en VS begint lijnvaart pijn te doen – Flows

Handelsoorlog tussen China en VS begint lijnvaart pijn te doen

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes

De volumedaling van ruim 8% komt niet onverwacht omdat Amerikaanse importeurs eind vorig jaar hun magazijnen met Chinese producten hebben volgestouwd. De voorraden werden maximaal aangevuld vóór de invoerheffingen zouden stijgen. De Chinese containeruitvoer naar de VS steeg in het laatste kwartaal van 2018 met een spectaculaire 19,1%.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login