Grotere schepen al vanaf volgend jaar vlotter naar Hamburg

Nieuws, Scheepvaart
Koen Heinen

In de loop van 2019 wordt de rivier tussen Störbogen en Wedel twintig meter breder gemaakt. Dat zorgt voor extra capaciteit voor de grootste containerschepen (ulcs oa ultra large container ships). Op dat traject geldt nu nog eenrichtingsverkeer. Eens de verbreding klaar is, kunnen twee ulcs met een gezamenlijke breedte van negentig meter er tegelijk passeren. De verbreding maakt deel uit van de aanpassing van de vaargeul van de Beneden- en Buiten-Elbe en moet tegen eind volgend jaar klaar zijn.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Grotere schepen al vanaf volgend jaar vlotter naar Hamburg – Flows

Grotere schepen al vanaf volgend jaar vlotter naar Hamburg

Nieuws, Scheepvaart
Koen Heinen

In de loop van 2019 wordt de rivier tussen Störbogen en Wedel twintig meter breder gemaakt. Dat zorgt voor extra capaciteit voor de grootste containerschepen (ulcs oa ultra large container ships). Op dat traject geldt nu nog eenrichtingsverkeer. Eens de verbreding klaar is, kunnen twee ulcs met een gezamenlijke breedte van negentig meter er tegelijk passeren. De verbreding maakt deel uit van de aanpassing van de vaargeul van de Beneden- en Buiten-Elbe en moet tegen eind volgend jaar klaar zijn.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login