Grote vraag naar RCSC-classificatie

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes

Voor zowel de nieuwste recordschepen van MSC (19.224 teu) als die van China Shipping (19.100 teu) heeft de classificatiemaatschappij DNV GL het sinds mei 2013 op de markt gebrachte Route Specific Container Stowage-concept (RCSC) toegepast. Daarbij wordt de maximale capaciteit van het schip berekend in functie van de vaarroute waarop het actief is.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Grote vraag naar RCSC-classificatie – Flows

Grote vraag naar RCSC-classificatie

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes

Voor zowel de nieuwste recordschepen van MSC (19.224 teu) als die van China Shipping (19.100 teu) heeft de classificatiemaatschappij DNV GL het sinds mei 2013 op de markt gebrachte Route Specific Container Stowage-concept (RCSC) toegepast. Daarbij wordt de maximale capaciteit van het schip berekend in functie van de vaarroute waarop het actief is.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login