Grootste capaciteitsinjectie in 2015 voor O3 en 2M

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes

Niet alle nieuwe schepen van meer dan 10.000 teu zijn bestemd voor de Far East trade. Volgend jaar komt er bijvoorbeeld ook een schip van 10.050 teu bij voor Hamburg Süd (Cap San-klasse), dat op Latijns Amerika zal worden ingezet.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Grootste capaciteitsinjectie in 2015 voor O3 en 2M – Flows

Grootste capaciteitsinjectie in 2015 voor O3 en 2M

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes

Niet alle nieuwe schepen van meer dan 10.000 teu zijn bestemd voor de Far East trade. Volgend jaar komt er bijvoorbeeld ook een schip van 10.050 teu bij voor Hamburg Süd (Cap San-klasse), dat op Latijns Amerika zal worden ingezet.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login