Groei tonnage North Sea Port volledig op conto van Nederland

Nieuws, Scheepvaart
Roel Jacobus

De Mobiliteitsraad (MORA) publiceerde zonet de definitieve, uitgesplitste tonnagecijfers van de vier Vlaamse zeehavens. Die publicatie is interessant omdat de Mobiliteitsraad – de strategische adviesraad voor het beleidsdomein Mobiliteit en Openbare Werken (MOW) – een uitsplitsing maakt van het Vlaamse en het Nederlandse deel van North Sea Port.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Groei tonnage North Sea Port volledig op conto van Nederland – Flows

Groei tonnage North Sea Port volledig op conto van Nederland

Nieuws, Scheepvaart
Roel Jacobus

De Mobiliteitsraad (MORA) publiceerde zonet de definitieve, uitgesplitste tonnagecijfers van de vier Vlaamse zeehavens. Die publicatie is interessant omdat de Mobiliteitsraad – de strategische adviesraad voor het beleidsdomein Mobiliteit en Openbare Werken (MOW) – een uitsplitsing maakt van het Vlaamse en het Nederlandse deel van North Sea Port.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login