Grimaldi bereidt alweer nieuwe orders voor

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes

Grimaldi is actief als intra-Europese shortseacarrier en ferrymaatschappij onder de eigen naam en die van Finnlines en Minoan Lines, maar onderhoudt ook deepseadiensten met conro’s en autoschepen. Omdat de oudste conro’s uit de diensten vanuit Europa naar West-Afrika en Zuid-Amerika intussen al een twintigtal jaar in de vaart zijn, wil Grimaldi ze tegen 2025 vervangen.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Grimaldi bereidt alweer nieuwe orders voor – Flows

Grimaldi bereidt alweer nieuwe orders voor

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes

Grimaldi is actief als intra-Europese shortseacarrier en ferrymaatschappij onder de eigen naam en die van Finnlines en Minoan Lines, maar onderhoudt ook deepseadiensten met conro’s en autoschepen. Omdat de oudste conro’s uit de diensten vanuit Europa naar West-Afrika en Zuid-Amerika intussen al een twintigtal jaar in de vaart zijn, wil Grimaldi ze tegen 2025 vervangen.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login