Geen logica in toeslagen voor zwavelarme bunkers

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes

De zwavelcap van 1 januari 2020 brengt voor de containerrederijen onmiskenbaar extra kosten met zich mee. Carriers die hun schip niet gedurende bijna twee maanden uit de vaart nemen om er een scrubber op te laten installeren, moeten vanaf deze maand beginnen overschakelen op zwavelarme bunkers. Die zijn momenteel dubbel zo duur als zware bunkerolie.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Geen logica in toeslagen voor zwavelarme bunkers – Flows

Geen logica in toeslagen voor zwavelarme bunkers

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes

De zwavelcap van 1 januari 2020 brengt voor de containerrederijen onmiskenbaar extra kosten met zich mee. Carriers die hun schip niet gedurende bijna twee maanden uit de vaart nemen om er een scrubber op te laten installeren, moeten vanaf deze maand beginnen overschakelen op zwavelarme bunkers. Die zijn momenteel dubbel zo duur als zware bunkerolie.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login