Forse capaciteitsverhoging Stena op Noordzee net voor brexit

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes

Tussen Europoort en Killingholme zet Stena Line momenteel nog het schip ‘Stena Forerunner’ met een capaciteit van zo’n 3.000 lijnmeter in. Over een week zal die vrachtferry het gezelschap krijgen van het grotere roroschip ‘Hatche’ (3.663 lijnmeter), dat vroeger voor Alternative Transport voer en was opgelegd (tijdelijk geïmmobiliseerd). Door een tweede en groter schip in te zetten, wordt de capaciteit dus meer dan verdubbeld. Stena Line concurreert op de Humberroute vooral met CLdN (diensten vanuit Rotterdam en Zeebrugge), P&O Ferries (diensten vanuit Europoort en Zeebrugge) en DFDS (dienst tussen Vlaardingen en Immingham).

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Forse capaciteitsverhoging Stena op Noordzee net voor brexit – Flows

Forse capaciteitsverhoging Stena op Noordzee net voor brexit

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes

Tussen Europoort en Killingholme zet Stena Line momenteel nog het schip ‘Stena Forerunner’ met een capaciteit van zo’n 3.000 lijnmeter in. Over een week zal die vrachtferry het gezelschap krijgen van het grotere roroschip ‘Hatche’ (3.663 lijnmeter), dat vroeger voor Alternative Transport voer en was opgelegd (tijdelijk geïmmobiliseerd). Door een tweede en groter schip in te zetten, wordt de capaciteit dus meer dan verdubbeld. Stena Line concurreert op de Humberroute vooral met CLdN (diensten vanuit Rotterdam en Zeebrugge), P&O Ferries (diensten vanuit Europoort en Zeebrugge) en DFDS (dienst tussen Vlaardingen en Immingham).

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
DOCENT
DOCENT 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.