“Einde van schaalvergroting is in zicht”

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes

Op de Marine Money Conference in Singapore vergeleek Graham Porter van Seaspan de allergrootste containerschepen met een Airbus 380, omdat die alleen maar op één specifieke route ingezet kunnen worden. Om die reden investeert de Canadese rederij liever in nieuwe schepen van 10.010 tot 14.080 teu, die veel meer flexibiliteit bieden.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
“Einde van schaalvergroting is in zicht” – Flows

“Einde van schaalvergroting is in zicht”

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes

Op de Marine Money Conference in Singapore vergeleek Graham Porter van Seaspan de allergrootste containerschepen met een Airbus 380, omdat die alleen maar op één specifieke route ingezet kunnen worden. Om die reden investeert de Canadese rederij liever in nieuwe schepen van 10.010 tot 14.080 teu, die veel meer flexibiliteit bieden.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login