Eerste verlengde containerreus van APL terug in de vaart

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes

De ‘APL Temasek’ ging het droogdok van de CSIC Beihai Shipyard in Qingdao in als een 368,5 meter lang ultra large container ship (ulcs) dat twintig rijen containers in de breedte bovendeks kan laden. Het in 2013 gebouwde schip werd in twee gezaagd en kreeg een nieuwe tussensectie waarin plaats is voor drie 40’ containers achter elkaar.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Eerste verlengde containerreus van APL terug in de vaart – Flows

Eerste verlengde containerreus van APL terug in de vaart

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes

De ‘APL Temasek’ ging het droogdok van de CSIC Beihai Shipyard in Qingdao in als een 368,5 meter lang ultra large container ship (ulcs) dat twintig rijen containers in de breedte bovendeks kan laden. Het in 2013 gebouwde schip werd in twee gezaagd en kreeg een nieuwe tussensectie waarin plaats is voor drie 40’ containers achter elkaar.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login