Deze containerrederijen verloren marktaandeel in 2017

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes

Vorig jaar kende de totale containervloot volgens de Franse scheepvaartanalist Alphaliner een groei van 3,9%. Rederijen die minder snel groeiden of hun capaciteit hebben beperkt, hebben marktaandeel moeten prijsgeven. In de top 15 waren dat er slechts twee. Het ging om Hyundai Merchant Marine (HMM) en “K” Line.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Deze containerrederijen verloren marktaandeel in 2017 – Flows

Deze containerrederijen verloren marktaandeel in 2017

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes

Vorig jaar kende de totale containervloot volgens de Franse scheepvaartanalist Alphaliner een groei van 3,9%. Rederijen die minder snel groeiden of hun capaciteit hebben beperkt, hebben marktaandeel moeten prijsgeven. In de top 15 waren dat er slechts twee. Het ging om Hyundai Merchant Marine (HMM) en “K” Line.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login