C.RO Ports Zeebrugge bouwt tankstation voor voertuigentrafiek

Nieuws, Scheepvaart
Roel Jacobus

Op haar terminal aan het Brittanniadok behandelt C.RO Ports Zeebrugge – behalve trailers en containers – heel wat auto’s, zware landbouwmachines, kranen en ander rollend materieel. Om die voertuigentrafiek verder te ontwikkelen, heeft deze dochter van de groep CLdN een omgevingsvergunning aangevraagd voor een ‘tankpiste’. Het gaat om een vloeistofdicht te verharden oppervlakte van bijna 30 bij 20 meter (590 m²). Daarop moet een tankstation komen voor het bevoorraden van bedrijfsvoertuigen. Het gaat om tanks voor brandstof zowel met als zonder AdBlue.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
C.RO Ports Zeebrugge bouwt tankstation voor voertuigentrafiek – Flows

C.RO Ports Zeebrugge bouwt tankstation voor voertuigentrafiek

Nieuws, Scheepvaart
Roel Jacobus

Op haar terminal aan het Brittanniadok behandelt C.RO Ports Zeebrugge – behalve trailers en containers – heel wat auto’s, zware landbouwmachines, kranen en ander rollend materieel. Om die voertuigentrafiek verder te ontwikkelen, heeft deze dochter van de groep CLdN een omgevingsvergunning aangevraagd voor een ‘tankpiste’. Het gaat om een vloeistofdicht te verharden oppervlakte van bijna 30 bij 20 meter (590 m²). Daarop moet een tankstation komen voor het bevoorraden van bedrijfsvoertuigen. Het gaat om tanks voor brandstof zowel met als zonder AdBlue.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login