‘Côte d’Opale’ grootste Kanaalschip van DFDS Seaways

Nieuws, Scheepvaart
Roel Jacobus

Op de scheepswerf AVIC in het Chinese Weihai is donderdag gestart met de bouw van een nieuwe ropax voor de Kanaalroute van DFDS Seaways. Tegelijk werd de naam van het schip bekendgemaakt: ‘Côte d’Opale’, naar de Noord-Franse kustregio. Dat gebeurde bij de traditionele ceremonie van het snijden van het staal. Dit schip wordt met 214 meter de langste ferry op de druk bevaren route tussen Calais en Dover. Het zal 3.100 lijnmeter vrachtcapaciteit tellen en 1.000 passagiers kunnen meenemen. Het zou in 2021 in de vaart komen.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
‘Côte d’Opale’ grootste Kanaalschip van DFDS Seaways – Flows

‘Côte d’Opale’ grootste Kanaalschip van DFDS Seaways

Nieuws, Scheepvaart
Roel Jacobus

Op de scheepswerf AVIC in het Chinese Weihai is donderdag gestart met de bouw van een nieuwe ropax voor de Kanaalroute van DFDS Seaways. Tegelijk werd de naam van het schip bekendgemaakt: ‘Côte d’Opale’, naar de Noord-Franse kustregio. Dat gebeurde bij de traditionele ceremonie van het snijden van het staal. Dit schip wordt met 214 meter de langste ferry op de druk bevaren route tussen Calais en Dover. Het zal 3.100 lijnmeter vrachtcapaciteit tellen en 1.000 passagiers kunnen meenemen. Het zou in 2021 in de vaart komen.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login