Cosco gaat voort met vlootvernieuwing

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes

Deze keer bestelde de Chinese rederij in eigen land tien bulkers die samen zo’n 420 miljoen dollar kosten. Chengxi Shipyard mag zes schepen van 81.600 dwt (Kamsarmax) bouwen, die elk 31,4 miljoen dollar kosten en in 2016 en 2017 in de vaart zullen komen. De andere vier bestelde boten zijn grotere eenheden van 208.000 dwt, die door Waigaoqiao Shipbuilding gebouwd zullen worden voor een prijs van 57,9 miljoen dollar per schip.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Cosco gaat voort met vlootvernieuwing – Flows

Cosco gaat voort met vlootvernieuwing

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes

Deze keer bestelde de Chinese rederij in eigen land tien bulkers die samen zo’n 420 miljoen dollar kosten. Chengxi Shipyard mag zes schepen van 81.600 dwt (Kamsarmax) bouwen, die elk 31,4 miljoen dollar kosten en in 2016 en 2017 in de vaart zullen komen. De andere vier bestelde boten zijn grotere eenheden van 208.000 dwt, die door Waigaoqiao Shipbuilding gebouwd zullen worden voor een prijs van 57,9 miljoen dollar per schip.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login