CMA CGM verlengt laatste APL-schip (+ foto’s)

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes

De acht schepen werden in 2013 en 2014 aan APL opgeleverd en kwamen in 2016 in de vloot van CMA CGM terecht, toen de Franse groep de Singaporese carrier APL overnam. De 368,5 meter lange schepen hadden initieel een maximale capaciteit van 13.892 teu (tweede foto). Door ze bij Cosco Zhoushan Shipyard en CSIC Qingdao Beihai Shipyard te laten verlengen naar 397,88 meter (eerste foto) en het stuurhuis te laten verhogen zodat de containers bovendeks hoger gestapeld kunnen worden, bedraagt hun capaciteit nu 17.292 teu (derde foto). Per schip kwamen er dus 3.400 slots bij.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
CMA CGM verlengt laatste APL-schip (+ foto’s) – Flows

CMA CGM verlengt laatste APL-schip (+ foto’s)

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes

De acht schepen werden in 2013 en 2014 aan APL opgeleverd en kwamen in 2016 in de vloot van CMA CGM terecht, toen de Franse groep de Singaporese carrier APL overnam. De 368,5 meter lange schepen hadden initieel een maximale capaciteit van 13.892 teu (tweede foto). Door ze bij Cosco Zhoushan Shipyard en CSIC Qingdao Beihai Shipyard te laten verlengen naar 397,88 meter (eerste foto) en het stuurhuis te laten verhogen zodat de containers bovendeks hoger gestapeld kunnen worden, bedraagt hun capaciteit nu 17.292 teu (derde foto). Per schip kwamen er dus 3.400 slots bij.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login