“Chinese redersfusie is een stap in het ongewisse”

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes

De recente overnames van de Chileense carriers CSAV en CCNI door de Duitse rederijen Hapag-Lloyd en Hamburg Süd, de grote fusie van Cosco en China Shipping, en de geplande overname van APL door CMA CGM roepen bij Drewry de vraag op of we een nieuwe periode van consolidatie tegemoet gaan.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
“Chinese redersfusie is een stap in het ongewisse” – Flows

“Chinese redersfusie is een stap in het ongewisse”

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes

De recente overnames van de Chileense carriers CSAV en CCNI door de Duitse rederijen Hapag-Lloyd en Hamburg Süd, de grote fusie van Cosco en China Shipping, en de geplande overname van APL door CMA CGM roepen bij Drewry de vraag op of we een nieuwe periode van consolidatie tegemoet gaan.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login