Brabo blijft ook na verhuis MSC boven water

Nieuws, Scheepvaart
Jean-Louis Vandevoorde

In Antwerpen zijn de meeste schepen die langer zijn dan 120 meter en dieper steken dan 6 meter, achter de sluizen verplicht een dokloods van Brabo aan boord te nemen. Op de Schelde en in het tijgebonden Deurganckdok zorgen rivierloodsen van de Vlaamse overheid voor het veilig aan- en afvaren van schepen.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Brabo blijft ook na verhuis MSC boven water – Flows

Brabo blijft ook na verhuis MSC boven water

Nieuws, Scheepvaart
Jean-Louis Vandevoorde

In Antwerpen zijn de meeste schepen die langer zijn dan 120 meter en dieper steken dan 6 meter, achter de sluizen verplicht een dokloods van Brabo aan boord te nemen. Op de Schelde en in het tijgebonden Deurganckdok zorgen rivierloodsen van de Vlaamse overheid voor het veilig aan- en afvaren van schepen.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login