ATO wil dé shortseaterminal van Antwerpen zijn

Nieuws, Scheepvaart
Koen Heinen

De terminal werd in 2006 opgericht als joint venture tussen Boortmalt en IFB, een onderdeel van NMBS Logistics. Sinds de zomer van 2017 is de terminal in handen van Boortmalt en Van Moer Logistics, elk voor de helft van de aandelen. Van Moer had toen al de intentie om zich vanop die locatie op shortsea toe te spitsen.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
ATO wil dé shortseaterminal van Antwerpen zijn – Flows

ATO wil dé shortseaterminal van Antwerpen zijn

Nieuws, Scheepvaart
Koen Heinen

De terminal werd in 2006 opgericht als joint venture tussen Boortmalt en IFB, een onderdeel van NMBS Logistics. Sinds de zomer van 2017 is de terminal in handen van Boortmalt en Van Moer Logistics, elk voor de helft van de aandelen. Van Moer had toen al de intentie om zich vanop die locatie op shortsea toe te spitsen.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login