April met 13,6 miljoen ton containeroverslag record voor Rotterdam

Nieuws, Scheepvaart
Adrie Boxmeer

De 13,6 miljoen containeroverslag betekent een stijging met 5% ten opzichte van april vorig jaar. Volgens het Havenbedrijf Rotterdam ligt er nog meer groei in het verschiet, omdat er voldoende beschikbare capaciteit is op de deepseaterminals en er goede achterlandverbindingen zijn via de binnenvaart, over de weg en het spoor. De haven verbetert op dit moment bovendien de fysieke infrastructuur door de aanleg van de Container Exchange Route. Daardoor moet de onderlinge uitwisselbaarheid van containers tussen de terminals sneller en kostenefficiënter gaan verlopen. Ook zegt het Havenbedrijf voorop te lopen wat betreft de ontwikkeling van de digitale infrastructuur. 

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
April met 13,6 miljoen ton containeroverslag record voor Rotterdam – Flows

April met 13,6 miljoen ton containeroverslag record voor Rotterdam

Nieuws, Scheepvaart
Adrie Boxmeer

De 13,6 miljoen containeroverslag betekent een stijging met 5% ten opzichte van april vorig jaar. Volgens het Havenbedrijf Rotterdam ligt er nog meer groei in het verschiet, omdat er voldoende beschikbare capaciteit is op de deepseaterminals en er goede achterlandverbindingen zijn via de binnenvaart, over de weg en het spoor. De haven verbetert op dit moment bovendien de fysieke infrastructuur door de aanleg van de Container Exchange Route. Daardoor moet de onderlinge uitwisselbaarheid van containers tussen de terminals sneller en kostenefficiënter gaan verlopen. Ook zegt het Havenbedrijf voorop te lopen wat betreft de ontwikkeling van de digitale infrastructuur. 

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login