Winnaar BITO-prijs: “Vertrouwen ontbreekt voor revolutie modaliteit”

Nieuws, Mensen
Michiel Leen

Met het werk van Julien Pauwels kon u eerder in Flows kennismaken. Julien studeerde in 2017 af met een scriptie over de zogeheten ‘synchromodaliteit’. Dat is een logistieke filosofie waarin – kort door de bocht – wie een lading te vervoeren heeft, wel een transport boekt maar geen voorkeur aangeeft voor de manier waarop die lading ter bestemming komt. De keuze voor truck, trein of barge – of een combinatie van die verschillende modi – wordt uitbesteed aan partijen die optreden als ‘ketenregisseurs’. Die laatste rol is expediteurs op het lijf geschreven die begaan zijn met de transitie van hun vak. Vandaag haalt Pauwels de voorbeelden van Nallian en Trivisor aan. 

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Winnaar BITO-prijs: “Vertrouwen ontbreekt voor revolutie modaliteit” – Flows

Winnaar BITO-prijs: “Vertrouwen ontbreekt voor revolutie modaliteit”

Nieuws, Mensen
Michiel Leen

Met het werk van Julien Pauwels kon u eerder in Flows kennismaken. Julien studeerde in 2017 af met een scriptie over de zogeheten ‘synchromodaliteit’. Dat is een logistieke filosofie waarin – kort door de bocht – wie een lading te vervoeren heeft, wel een transport boekt maar geen voorkeur aangeeft voor de manier waarop die lading ter bestemming komt. De keuze voor truck, trein of barge – of een combinatie van die verschillende modi – wordt uitbesteed aan partijen die optreden als ‘ketenregisseurs’. Die laatste rol is expediteurs op het lijf geschreven die begaan zijn met de transitie van hun vak. Vandaag haalt Pauwels de voorbeelden van Nallian en Trivisor aan. 

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login