WEEKENDPORTRET: Kathleen Keuleers over succes MSC benefiet ‘Overstag’

Nieuws, Mensen
Bart Timperman

Van een denderend succes mag je echt wel spreken. Al jaren organiseerde MSC Belgium intern een benefiet voor een of ander goed doel. “Eigenlijk was het een parkingevent tijdens de diensturen met Glühwein. Maar stilaan groeide de idee om dit anders, grondiger aan te pakken”, weet Kathleen Keuleers (46). “We wilden onder het logo van MSC een concept op poten zetten dat in het havengebeuren echt een gevestigde waarde moet worden. Tegelijk kreeg het kind ook een naam: ‘Overstag’. Om er een traditie van te maken, wisten we dat het er van de eerste keer ‘boenk op’ moest zijn. Wel, de reacties zijn onverdeeld positief. Het is dus honderd procent zeker dat dit event voor herhaling vatbaar is.”

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
DOCENT
DOCENT 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
WEEKENDPORTRET: Kathleen Keuleers over succes MSC benefiet ‘Overstag’ – Flows

WEEKENDPORTRET: Kathleen Keuleers over succes MSC benefiet ‘Overstag’

Nieuws, Mensen
Bart Timperman

Van een denderend succes mag je echt wel spreken. Al jaren organiseerde MSC Belgium intern een benefiet voor een of ander goed doel. “Eigenlijk was het een parkingevent tijdens de diensturen met Glühwein. Maar stilaan groeide de idee om dit anders, grondiger aan te pakken”, weet Kathleen Keuleers (46). “We wilden onder het logo van MSC een concept op poten zetten dat in het havengebeuren echt een gevestigde waarde moet worden. Tegelijk kreeg het kind ook een naam: ‘Overstag’. Om er een traditie van te maken, wisten we dat het er van de eerste keer ‘boenk op’ moest zijn. Wel, de reacties zijn onverdeeld positief. Het is dus honderd procent zeker dat dit event voor herhaling vatbaar is.”

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login