Internationale gezichten Port of Antwerp: Martin Hubenak

Nieuws, Mensen
Michiel Leen

Martin Hubenak is wel vaker in Antwerpen te vinden, maar bij de recente vergadering van de internationale vertegenwoordigers van de Antwerpse haven, wilden we van hem toch eens te weten komen of dat evident is, reclame maken voor een zeehaven in een grotendeels ‘landlocked’ gebied. “Je moet echt focussen op de lange termijn en constant aan follow-up doen”, weet Hubenak. “Hamburg en Bremerhaven hebben het de laatste jaren niet slecht gedaan en ze hebben sterk ingezet op hun marketing in de regio. Tachtig procent van de cargo uit Tsjechië gaat via die Duitse havens. Wij profileren ons als een alternatief.”

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Internationale gezichten Port of Antwerp: Martin Hubenak – Flows

Internationale gezichten Port of Antwerp: Martin Hubenak

Nieuws, Mensen
Michiel Leen

Martin Hubenak is wel vaker in Antwerpen te vinden, maar bij de recente vergadering van de internationale vertegenwoordigers van de Antwerpse haven, wilden we van hem toch eens te weten komen of dat evident is, reclame maken voor een zeehaven in een grotendeels ‘landlocked’ gebied. “Je moet echt focussen op de lange termijn en constant aan follow-up doen”, weet Hubenak. “Hamburg en Bremerhaven hebben het de laatste jaren niet slecht gedaan en ze hebben sterk ingezet op hun marketing in de regio. Tachtig procent van de cargo uit Tsjechië gaat via die Duitse havens. Wij profileren ons als een alternatief.”

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login