Eefje Morren: “CO2-reductie? Ja, als het niet te veel kost”
Nieuws, Mensen Michiel Leen
“Customer Experience & Sustainability” staat er op het visitekaartje van Eefje Morren. Bij Ahlers staat ze in voor de CO2-rapportering. Ze kan de klant netjes voorrekenen hoeveel de uitstoot bedraagt van een bepaald logistiek traject, en milieuvriendelijkere alternatieven voorstellen. Haar milieubewuste werk levert haar een onderscheiding als Havenheldin op. “De tool waarmee ik die berekeningen maak, heb ik zelf ontwikkeld. In 2016 werkte ik in het kader van mijn studies Advanced Business Management aan een project bij Ahlers. Daar leefde toen al het idee om de CO2-uitstoot van klanten te gaan berekenen, en zo kwam die vraag bij mij terecht.”
Dit artikel is exclusief voor abonnees.
Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.
PARTICULIER
€325,00€294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)