OPINIE - Opinie: het Hanjineffect ebt weg

Opinie, Mensen
Stefan Verberckmoes

Het is opvallend dat de grote tariefvolatiliteit die de spotmarkten tot de zomer van 2016 kenmerkte, is verdwenen na het omvallen van Hanjin Shipping. Het faillissement van de zevende grootste containerrederij ter wereld schrikte de andere carriers af om agressief marktaandeel te gaan veroveren. Dat het ladingaanbod een stevige groei kende, heeft uiteraard ook geholpen.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Opinie: het Hanjineffect ebt weg – Flows

OPINIE - Opinie: het Hanjineffect ebt weg

Opinie, Mensen
Stefan Verberckmoes

Het is opvallend dat de grote tariefvolatiliteit die de spotmarkten tot de zomer van 2016 kenmerkte, is verdwenen na het omvallen van Hanjin Shipping. Het faillissement van de zevende grootste containerrederij ter wereld schrikte de andere carriers af om agressief marktaandeel te gaan veroveren. Dat het ladingaanbod een stevige groei kende, heeft uiteraard ook geholpen.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login