OPINIE - Nood aan extra containercapaciteit wordt nijpend

Opinie, Mensen
Stefan Verberckmoes

Het was het meest gelezen nieuws op de website van Flows vorige week: Antwerp Gateway laat door de grote drukte aan het Deurganckdok tijdelijk een klant afhandelen door Independent Maritime Terminal (IMT) aan het Delwaidedok. Het gaat om een relatief kleine dienst van IRISL, die gemakkelijk kan uitwijken omdat de Iraanse rederij geen lid is van een grote alliantie. Toch is het een bijzonder nieuwsfeit. De mogelijkheid bestaat overigens dat er nog een tweede dienst van Antwerp Gateway naar het Delwaidedok zou worden afgeleid. De mogelijkheden van IMT zijn voorlopig nog eventjes beperkt, maar er is duidelijk een markt voor deze nieuwe terminal van Sea-Invest die verder uitgebouwd zal worden.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Nood aan extra containercapaciteit wordt nijpend – Flows

OPINIE - Nood aan extra containercapaciteit wordt nijpend

Opinie, Mensen
Stefan Verberckmoes

Het was het meest gelezen nieuws op de website van Flows vorige week: Antwerp Gateway laat door de grote drukte aan het Deurganckdok tijdelijk een klant afhandelen door Independent Maritime Terminal (IMT) aan het Delwaidedok. Het gaat om een relatief kleine dienst van IRISL, die gemakkelijk kan uitwijken omdat de Iraanse rederij geen lid is van een grote alliantie. Toch is het een bijzonder nieuwsfeit. De mogelijkheid bestaat overigens dat er nog een tweede dienst van Antwerp Gateway naar het Delwaidedok zou worden afgeleid. De mogelijkheden van IMT zijn voorlopig nog eventjes beperkt, maar er is duidelijk een markt voor deze nieuwe terminal van Sea-Invest die verder uitgebouwd zal worden.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
DOCENT
DOCENT 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.