OPINIE - Geruchtenmolen over OOCL en Yang Ming draait extra rondjes
Na de laatste consolidatieronde in de lijnvaart waarbij Cosco en China Shipping fuseerden, APL werd overgenomen door CMA CGM, Hanjin Shipping omviel, UASC straks met Hapag-Lloyd samengaat, Maersk Line de Duitse carrier Hamburg Süd koopt en de drie grote Japanse rederijen hun krachten in de containersector bundelen, neemt vrijwel iedereen aan dat de overgebleven kleinere ‘global carriers’ gedoemd zijn om te verdwijnen.
Dit artikel is exclusief voor abonnees.
Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.
PARTICULIER
€325,00€294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs €171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
€348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.