Weinig extra lading voor grotere schepen

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes

Op dit vaargebied blijven er in Noord-Europa slechts drie wekelijkse containerdiensten meer over (van Hamburg Süd, Maersk, MSC en hun vele partners), waarin wel grote schepen varen. Als we de conro’s uit de lijndienst van Grimaldi buiten beschouwing laten, bedraagt de gemiddelde capaciteit van de ingezette tonnage volgens de Britse consultant Drewry nu al 7.500 teu, terwijl dat een half jaar geleden nog 6.600 teu was.

Dit artikel is exclusief voor abonnees.

Kies een formule en krijg toegang tot alle artikels. Of log in als abonnee.

PARTICULIER
€325,00294,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor mensen met een gezonde interesse in onze sector. (Geen factuur)
ONDERWIJS
Onderwijs 171,00 /jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels. Geschikt voor docenten in voltijdse dagopleidingen voor de logistieke sector.
PROFESSIONAL
348,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met 1 login. Perfect voor consultants en zelfstandigen.
BEDRIJVEN
Vanaf €513,00/jaar
Onbeperkt toegang tot alle artikels met meerdere logins. Perfect voor organisaties met nood aan meerdere logins.
ZAKELIJK ABONNEMENT VOOR GROTE ONDERNEMINGEN
 
Als grote onderneming hebt u meer dan 6 logins nodig. We helpen u graag verder via een offerte op maat. Contacteer ons via abonnementen@flows.be.
Weinig extra lading voor grotere schepen – Flows

Weinig extra lading voor grotere schepen

Nieuws, Scheepvaart
Stefan Verberckmoes

Op dit vaargebied blijven er in Noord-Europa slechts drie wekelijkse containerdiensten meer over (van Hamburg Süd, Maersk, MSC en hun vele partners), waarin wel grote schepen varen. Als we de conro’s uit de lijndienst van Grimaldi buiten beschouwing laten, bedraagt de gemiddelde capaciteit van de ingezette tonnage volgens de Britse consultant Drewry nu al 7.500 teu, terwijl dat een half jaar geleden nog 6.600 teu was.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt toegang tot Flows?

Word abonnee en krijg toegang tot alle artikels.

Abonneer

Ben u al abonnee?

Login